Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
Segmen (!) jom tingkatkan Followers *smpai lebam*


Assalammualaikum(!) hai semua AfhamDaud kembali hee :D
Disebabkan kebosanan yang amat kritikal oleh itu Afham na join segmen ni ini pun di hebahkan oleh adim Afham Nabila Mansor hee..TQ(!)
Yela disebabkan da lama tak on9 and BW so tak tahu apa apa hee..
nasib baikla ada segmen yang boleh dikatakan menarik minat haha btw mula-mula bukak blog ni Afham da tergelak2 senyum sorang2 macam kerang busuk haha.. mana taknya baca tajuk segmen ni la haha mesti korang jugak tergelakkan..? *jangan tipu* hee btw keep it up Merepekgila(!) haha..

#Tujuan Afham masuk segmen ni pun macam yang lain jugak inginkan Followers yang ramai kan..? haha.. so sama la dengan Afham,.mintak2 la lepas masuk segmen ni Afham akan dapat banyak Followers Amiin~ na tahu bapew ramai yang Follow Afham...Moh tengok bawah sini :-


Ha(!) macam mana da tengok kan(?) hee Afham tak ramai pun Followers..
hurm mesti ada yang na join kan..(?) just click sini je ok(!) Merepekgila Blog's


Photobucket

5 Comment(s)

Newer Post
Older Post