Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
iklan itu membuat aku terharu

Mula mula aku buka youtube ingat na download kpop mv baru tapi tertiba list aku keluar video iklan raya dari petronas nasib baik line time ni laju so dapat tengok video ni keseluruhannya... wahh! video ni memang buat aku tersentuh lepas menghayati video tersebut dan terdetik na update dalam blog hee lagi pun tak tahu nak update apa so apa yang terlinras di fikiran ni aku terus updatenye takot lupa he..itu la kisahnya sebab apa tertiba aku na update pasal video ni..

akan tetapi apa yang video ini mainkan memang memberi aku satu pelajaran yang baru dan erti pengalaman sebagai perantauan yang sebenar dan rasanya sebagai seorang perantau yang menetap jauh dari keluarga ia memang betul kata-kata orang ''bila dekat kita tidak rasa akan kehadiranya tetapi bila berjauhan memang kita akan merasa kehadiran dan merindui segala tingkah laku '' 

okay lagi berapa hari je lagi kita hendak raya so di kesempatan ini aku ingin menghulur maaf dari hujung rambut hingga hujung jari kaki kepada pembaca-pembaca blog dan semua kenalan yang mengenali aku dan juga semua ahli keluarga aku yang tercinta mudah mudahan hari raya nanti di beri satu suasana yang amat gembira bagi diri kita dan diberkati hidup ini olehNYA insya'allah

lihat video >>Sini!!<<

Photobucket

0 Comment(s)

Newer Post
Older Post