Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
kisah lamaran ku?


Assalammualaikum!! ellop? ellop.. hai semua ingat lagi dekat Afham tak..? hee sorry sebab dah lama tak update belog's yang tak seberapa ni..yela mana taknya busy dengan kerja & raya so tak sempat na update hee..
by the way semua sehat kan?  raya macam mana?! mesti best kan dapat duet raya..
ha! yang dapat duet raya banyak-banyak tu share-share la dekat Afham..hee duet raya Afham tahun ni sikit je sedih la~ yela mana taknya da besar kan so dapat sikit je la haha apalah nasib..

okay! yang sebenaq ye Afham na citer tentang kisah tawaran bertunang hee "TAWARAN" tak boleh belah kan ayat? haha memeyh la ayat mana boleh na dibelah? haha.. eh okay-okay sebenaq ye bukan tunang tapi sesi perkenalan dengan parents si dia saja..

secara jujur time malam tu memang Afham tengah geram sangat dekat si dia sebab bohong kata lepas trial baru online tapi entah bagaimana hati Afham terdetik nak buka twitter then ada nampak tweet dari si dia 1m ago~ so means die tengah online la kan..? hurm.. so Afham geram la habis semua yang tengah whatapps,bbm,text semua kene marah tak tentu fasal hee sorry ye kawan aku tak bermaksud begitu.. IM SORRY!

10minutes- "mesej masuk mesej masuk" haha rigntone secret gerden..
Afham dapat text dari si dia katanya "lepas SPM ni jemput datang rumah ye IBU & ABAH na jumpe" glupps~ Afham terus seram sejuk bila baca text tu.. for reall memang parents dia na jumpe Afham .. uh! uwarghhh~ :'D kepala da serabut da asyik fikir tentang tu hope tak ada hal apa apa la sampai na jumpe Afham..

sampai sekarang Afham still fikir tentang ni..
by the way cerita ni Afham akan sambung bila Afham da selesai jumpa parents si dia lepas SPM nanti..
insya'allah jika umur Afham dipanjangkan dan kita masih berada di jodoh Allah untuk bersemuka kembali wahai blogges yang sering berbelogwalking di belogs Afham yang tak seberapa ni.. TQ! 

Photobucket

0 Comment(s)

Newer Post
Older Post