Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
no comment

Assalammualaikum! uh penat penat haishh mana tak nye balik keje je terus on lappy na edit edit belog2 yang dah di tempah oleh member kg94 ni mula-mula aku saja je uh tak sngka pulak ramai yang nak..? *wahh kalau aku mintak duet ni mesti da kaya da aku hee.. * tapi aku tak smpai hati sebab kawan kawan so bagi free je la lagi pun bukan cantik sangat pun aku edit hee..

erm..sebenarnye na update pasal lyssa n ben ashaari tapi takpe la da tempat ni na pergi keje hee *meyempat lagi ye online* hee erm.. sambung malam ni la ye *kalau tak busy hee* na letak rss feed lyssa n ben hee suka baca blog diorang sbb tu la diorg femes an tak mcm aku haha *apa apa la afham oii*

ha! kepada yg na aku edit mengedik kan belog die tu na just IM aku je at >>Facebook
atau pun mention je at >>Twitter
okay uh da lambat ni ehee okay bhaii Assalammualaikum..

Photobucket

0 Comment(s)

Newer Post
Older Post