Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
koleksi kad raya

Assalammualaikum.. hallo-2 ! yeah! hari raya da na dekat.. mesti semua rasa tak sabar kan.. sama la dengan afham tak sbar na balik kampung yela sejak da berjauhan dengan family mesti la rasa tak sabar sangat na balik rumah kan jumpa family,, heee eh! sbenarye na bagi kad raya dekat semua ni,.. ehee tertiba melalut pulak ngee~ sory ha disebabkan tak tahu na update apa pasal raya so afham ambik keputusan na bagi koleksi kad raya to alls so harap-2 kad kad ni dapat mengambit kenangan kanak kanak kita hee ^^..







::credit pepe.com::







0 Comment(s)

Newer Post
Older Post