Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
MERDEKA K-55!! JANJI DITEPATI


Alhamdullillah kita telah mencapai sesuatu yang amat dibanggakan oleh seluruh rakyat Malaysia iaitu HARI KEMERDEKAAN NEGARA KITA IAITU MALAYSIA!!
dengan pelbagai cabaran yang ditempuhi dan pengorbanan yang dilakukan  oleh pemimpin dan pejuang2 negara . kini kita dapat menikmati kesenangan dan keselesaan hidup di bumi yang aman ini Alhamdulillah MALAYSIA kini sudah mencapai kemajuan yang amat bangga seluruh dunia..
MERDEKA! MERDEKA ! MERDEKA!

::JANJI DITEPATI::


Macam malam ikut siang
Macam bulan ikut matahari
1Malaysia terus berjuang
Janji Kita ditepati

Kata Kita dikota

Janji Kita ditepati
Hidup Rakyat Dibela
Masa Depan Diberkati
Janji sudah ditepati
Kini masa balas budi

(Chorus)

Janji siapa? Janji kita
Janji apa? Janji 1Malaysia
Janji siapa? Janji kita
Janji apa? Janji 1Malaysia

Ini janji kita BR1M 1Malaysia

Ini janji 1Malaysia
TR1M 1Malaysia
Kata kita dikota
Kini 1Malaysia
Janji kita ditepati
Kedai 1Malaysia





Photobucket

0 Comment(s)

Newer Post
Older Post