Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
anak dan bapa

Jamil pulang dari sekolah dan bercerita pada bapanya yang tidakpernah bersekolah.Jamil: Ayah, tadi saya dimarah oleh cikgu!Ayah: Kamu buat silap apa, Jamil?Jamil: Tadi saya tidak dapat menjawab pertanyaan cikgu.Ayah: Apa yang cikgu tanya?Jamil: Cikgu tanya, di mana letaknya Washington.Ayah: Itupun kamu boleh tak tahu! Lain kali kalau kamu sudah meletakkan sesuatu benda, jangan lupa di mana tempatnya!

0 Comment(s)

Newer Post
Older Post