Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
+teen top time+


-hyep,hyep kembali lagi kita haha
-annyeong guys....chat_2 je kan..
-er..ary 2 da wat psal co-ed school but now nak wat pasal TEEN TOP plak...org laen bz stdy trial aq x abiy_2 nak update blog ehehe...
.......nie cmue angkre x tao nux wtpe pye psl lha uhuhu... wlao pun pnt tpy cmgat nux wat page nie haha..
 . . . . . . . . . teet...teet tmat sdah aq mrpek k bwah nie TEEN TOP yer detail tpy xde lha dtail mne eheh






-ehehe..aq just cmpat ltak pic dyrg dlu t lao ad mse t aq (+) detail dyrg k..ehehe..
-nux cmbong stdy...byeo hpe see lgi haha

0 Comment(s)

Newer Post
Older Post