Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud



-Ini adalah iman ataupun nama panjangnya nik nur hidayatul iman..dia nie member aq erm….yang sering di buli oleh budak_budak laki kelas aq terutamanya fikri, panda, iwan&salman… .erm..aq kadang-2 je ehehe. . . Die nie kecik orgyer haha(patutlah sering dibuli ehehe).  . .Lao kowg nak tao tabiat buruk die meh baca lah lagi haha…Dia nie Nampak je cantik orunk ye tapi korg nak tahu dia nie kaki tidoe biler at rumah haha aku tgok x bsar2 pon die kcik je haha yg bsar gigi arnab die je adlah haha iman-iman..erm..dlm gambar Nampak dia rjin kan..?? tapi haha  I yg nak g tao nie dlm klad die mmg rajin rajin sgat tdoe haha 2 lha aq pgel dia iman sig g arnb haha yelha ne xye asik tdoe bsar en gg arnb die je!-dia nie fanatic dgn avril lavigne smue ttg avril die tahu haha tgok muke pon lbiyh krg avril en..(iman jgn kembang t ptah gg arnb koe 2 haha). . ary 2 at fb aq ad wat page tok die ‘page avril laving s.k.i’ haha cian aq tgok die meryu-2 at aq croh buang page 2 tapi aq en mbe dia so aq buang lha lao x leyh aq g kowg yg bce tgok page die ehehe..-erm. . da nak trial n da nak spm nie aq rasa baik stop cerita pasal bdak kcik nie t kang x cmrlg spm aq uhuhu.. aq rsa nie je lha g pon x baek bruk2 en orunk ne hahap/s:kpd iman-lao ko da bce sorry if aq ad wat slah at koe haha k J


0 Comment(s)

Newer Post
Older Post