Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
1st of july yang mengembirakan :D

hello mello.. korang nak tahu tak yang sebenarnya hari ni aku gembira sangat menyambut 1st of july.. haha sebab apa aku gembira..? haa ni yang na citer ni.. but sebelum mood gembira aku datang tu ia bermula dengan mood bengang sebab apa aku bengang is yela penat2 kita bangun awal pagi gosok baju bagai then p kelas kelas cancel tak ke hangin satu badan time tu haha.. memang hangus la kawan aku buat.. biasa la orang tengah marah kan.. kepada kawan aku yang kene tu maaf wei x sengaja.. :D
ok yang citer gembiranya ialah satu hari ni tak ada kelas 1st time aku rasa aku suka sangat dengan hari isnin haah biasanya aku akan benci isnin sebab da kene bangun2 awal pagi pergi ke kelas.. tak macam hari hari lain ..
so lepas aku balik kelas yang cancel dan membakar si kawan aku tu aku ambik keputusan nak lepak dekat bilik stdy while layan tenet yela at kolej aku ni at situ je ad prvde internet.. itu pun kekadang je laju.. kalau tak kene off on balik baru die ok..
.......................................................................................................................................
8jam aku menghadap lappy ni.. so aku bukak la blog aku ni yang da bersawang beranak pinak dah jin jin at sini.. haha apa lagi mood mengedit dan mengupdate tertiba datang so aku tak lepaskan peluang mengedit habes habesan .. sampai la terhasilnya apa yang korang lihat sekarang.. xde la cantik mana blog ni.. biasa la blog x famous mmg macam ni ahha.. 
so itu je kot.. sekarang pun da n kol6 aku na p siap siap buka puasa.. haa kepada yang puasa tu #SelamatBerbukaPuasa aku ucapkan..
bye Assalammualaikum thanks sebab sudi menyinggah ke sini dan membaca entry yang merapu ni :D

0 Comment(s)

Newer Post
Older Post