Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
RunningMan ke MALAYSIA SEPTEMBER INI!!!!




Bagi peminat setia rancangan realiti Korea, Running Man, korang mesti teruja bila dapat tahu team Running Man akan melakukan pengambaran di Malaysia September ini kan? At least terubat kekecewaan rumors sebelum ni di mana pada mulanya Malaysia termasuk dalam siri jelajah Running Man Asia, tetapi akhirnya mereka memilih Taiwan dan juga Macau.

Tapi, apa yang pasti, berita terbaru, Running Man akan melakukan pengambaran di Malaysia... pasti ramai peminat Lee Kwang Soo, Kim Jong Kok, Haha, Jae Suk, dan Kang Gary akan memenuhi tempat di mana akan dilakukan pengambaran. Tetapi, pasti ada yang kecewa sebab satu-satunya wanita di dalam Running Man, Ji Hyo tak dapat datang ke Malaysia... or maybe ini adalah kejutan seperti yang berlaku ketika episod di China di mana Ji Hyo tiba-tiba muncul selepas tidak dapat datang pada mulanya? Ah...dorang ni kuat berdrama jugak....dah nama pun reality show kan :P


Pada mulanya, aku memang tak layan pun Running Man ni, tapi bila kat studio, course mate aku tergelak sorang-sorang depan PC, kat rumah sewa, housemate aku berdekah ketawa... bila buat praktikal pulak, officemate duk cerita pasal Running Man. At last, aku tengok satu episod dan akhirnya terjebak. Maka, aku start la tengok dari episod 1 dan sampai sekrang, episod yang terbaru adalah episod 147. Korang tak layan? Korang tengok satu episod, lepas tu mesti korang ketagih nak tengok gelagat depa dalam Running Man ni... tak caya? cuba try test.

Cast for Running Man... masing2 ade karekter masing2...

So, di mana lokasi spesifik pilihan Running Man di Malaysia? Sekitar Kuala Lumpur? KLCC? Petaling Street? or maybe mereka ke Geopark Langkawi? Or dorang akan ke Sabah or Sarawak yang kaya dengan tradisi pribumi? Ianya masih menjadi rahsia lagi. 

Bagi yang tak tahu nak tengok Running Man secara online kat mana, korang boleh tengok kat kshownow .. tengok kat sini best sebab dah siap subtitle. Setiap hari Selasa, dorang akan update episod terbaru Running Man. Aku tak tengok online. Aku download terus je. Korang bukak link yang Daily Motion punya, lepas tu, copy link tu dan paste kat keepvid.com . As simple as that.  :)

Comel pulak kek Running Man ni....

sumber: blogged.my





0 Comment(s)

Newer Post
Older Post