Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
........qQu.............



aku bersyukur aku hidop d dunia yg indh dan aman ini..
aku bersyukur aku d lahirkan d fmly yg best..
aku brsyukur aku dpt kenalan yg ramai dan baik2..aku bersyukur aku dpt mngnali adik2,abg2,kakak2 yg cumel2,,cntek2,,&hndsme..bgi ku inilah khdpan yg sbnar bgi aku...yg xpnh aku lpekan kngan2,,xkire baik atau bruk..YA ALLAH..terima kasih kerana bgi aku ksmpatan utk mgnal smua tu..aku berharap aku akn dpt khdpan sperti ini d khdpan yg akan dtg...INSYA`ALLAH..kpd smua yg mgnali drku...aku mngcapkan b`byak terima kasih kerana sdi mgnali driku yg hina ini..aku igin meminta maaf d atas semua kslahan aku yg buat kowg mrah,bnci pdku..aku hrap kowg sdi memaafkan aku.."IM REALLY2 SORRY FRIENDS"walau jauh hbgan kite..aku hrap kite akn kekal kwan sperti duluw dan hpe kowg x lpekan aku..aku sentiasa doakan kesejahteraan kowg..hpe kowg appy ngn fmly & owg yg tersayang..hpe kowng pjg umo & mrah rzki..kpd yg exam..aku doakan kowg lulus dgn cmerlang..sincere"GOODLUCK ALL"akhir..kalau kowg da x dgar khbar aku lgi..hpe kowg doakn ksjhteraan aku..kalau aku pergi dulu dri pd kowg..1jewp yg aku nak dry kowg..jgn pnh lpekan aku & ku x nak kowg cdiy2,,n appy celaluw..aku x nak ngox kwan2 aku cdiy..last lau xdpt ziarah akujust read me AL-FATIHA..

0 Comment(s)

Newer Post
Older Post