Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
Tentang Kamu KG94 !!



yeay!! ellops-II dengan membaca Nabila punye post tentang KG.94 aku pun na jugak lah buat post tentang KG.94 nie.. ehee yang sebenarye da di request oleh Dyba
tapi aku tak ada kredit na buat nye haha.. maklumlah aku bukan rapat dan tahu tentang semua ahli-ahli dekat KG94 ni.. ='( tapi aku tak kesah biarlah orang na berkata apa pun janji 'be yours self' its enough for me =D
## tak perlu aku na bagitahu apa itu KG94 kan sebab Nabila dah bagitahu haha..bukan apa malas na taip ^^' tapi tak apa kan kalau aku tak bagitahu sebab ramai dah yang tahu but aku na mention 'Sorry' sebab malas na berintro tentang apa itu KG94 haha..
tapi kalau yang belum tahu tu na p dekat link ni baca la puas-II  About KG94

okay-II firstly aku kenal KG94 ni dari Nina haha dia la puncanya aku terjebak dalam menjadi seorang yang suko online malam-II kerana mahu mengenal semua kawan-II di KG94 nie..ehee..Nina thanks EMon..!

NINA: aku na cerita sikit tentang dia ni.. dia adalah kawan aku dari sekolah rendah lagi dia ni memang seorang yang pemalu dan gila-II mana tak nya korang pun boleh tengok sendirikan perangai dia dekat grup haha.. -sekarang dia pun da maju dalam treadmark die tu tak habis-II dengan 'BANANANA' dia tu.. *kau na pisang pergi je ambik dekat kebun ayah aku dekat depan padang rumah aku =..=' btw best dapat kawan dengan die ^^

okay lepas dah berbulan-II besawang di dalam KG94 ni tertiba Sem Azhar (admin) buat gathering bagi mengeratkan silaturrahim ahli-ahli KG94 aku pun apa lagi *yeah-yeah aku na pergi!! sebab aku suka kan benda yang baru lagi-II dalam mengenal kawan-kawan yang sebaya dan sekepala dengan kita hew hew~ haha..
first gathering zon selangor/kl di Times Square tapi admin tak dapat pergi sebab kerja termasuklah yang lain-lain..aku pun sepatutnya kena kerja but aku na pergi jugak aku terpaksa ambik cuti walaupun berat hati kerana ketika tu 'hari pekerja' perghh~Triple tu kalau aku kerja time tu but tak apa janji aku gembira dengan kawan-II baru itu sudah cukup bagi erti yang besar bagi aku dari duit gaji yang akan aku peroleh kerana kenangan dan pengalaman itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup ini..
eh,eh apa yang aku merepek ni haha.. sorry guys okay-okay time gathering tu decide jumpa di KL sentral dulu then baru gerak ramai-ramai pergi ke TImes Square tempat dimana kitaorang 'ice breeking' ..dekat sana bukan buat banyak aktiviti pun just buat yang simple-simple je..erm.. dari sini la aku mula kenal dengan muka-muka yang dah lama bersawang di KG94 ni iaitu :Sarah Roslan,Hidayah Gades,Adir Heile,Hai Zat,Azlan Narose,Hilal Aznil,Afiq Akmal RF,Anith Amalina, dan lagi beberapa orang yang aku tak ingat nama die.. *mianhae (sorry)
by the way memang best gila sampai na jadi gila haha..tak tipu korang boleh tengok sendiri di gambar-II yang da di upload dekat photos group Gathering Zon Selangor/Kl

sebelum seterusnya aku na cerita sedikit tentang mereka-II di bawah ni :



-Anith Amalina,Sarah Roslan -> sebelum Gathering lagi aku da mula men-coment-II dengan si dua bunga ni lagi-lagi time tu aku masih 'budak baru' dekat group so aku na juga kenal kenal dengan members dekat group but yela budak baru mana na famous sangat depa ni la yang sentiasa ada time aku post status dekat group haha thanks korang *Nina pun sekali la BANANANA! haha..

selepas kejadian Gathering aku mula aktif dalam group dan rapat dengan mereka yang aku jumpa dekat Gatering tu antaranya:

+Adir Heile -> 'kecik kim' panggillan dia,dia ni dulu suka text dengan aku tapi sekarang tak sebab da sibuk study kecik study rajin-II ye

+Hai Zat -> 'abam' tinggi haha.. sakit tengkuk aku bila na pandang dia mana tak ye kene jeguk kalau na tengok dia ni haha... aku mula rapat pun sebab dia ni gila-II dan rapat dengan Nina dan jadi scandal Nina haha.. untunglha~ sorang Emon sorang Abam haha.. *gurau je tao jangan ambil hati =D

+Anith Amalina=Sarah Roslan=Hidayah Gades -> ha! yang tiga bunga ni yang paling aku rapat ketika dekat Gathering haha.. ntah macam mana aku boleh rapat pun aku tak tahu haha.. maybe sebab kitaorang sekepala kowt? haha.. BTW best bila lepak dengan depa nie..

lepas malam berganti sIANG dan selanjutnya aku mula aktif,aktif dan tetus aktif di dalam group hingga la aku jumpa dengan beberapa kawan-kawan baru dan mula rapat antaranya :;,
 Emi NemAhmad ParotNoorsyahirah Abd RahmanDy BaBantal TerbangMUhd Amirul HAnafiIera ScorpioHeartMuhd IkmalKapten NabilChenta Keita BerduaNurul Nabilah Ahmad,Iz EizatIr Syazwan Abd HassanPieyka Faiza,Nurul AfiqahADib HaLim YahayaAmalina Amal,Muhammad KhuwarizmiLittle QhalieyfahLily SyahirahNadhirah ZulkefleeSepet Acoustic's,Zakwan ZulkifleTuan AkemAzlan NaroseMyra AzraffYusriza AyieMuhammad ShahirJieha FarishaFara DihaQaseh Herleeda,Najmi SyahimanMuhammad Rifdi RoslanMUhd AImanCt NorbaizuraNur HaFifaIzz Fikri Fikri,Nur Ashikin AlmiNina QheestinaNurain Mohamad,Muhammad ZuhriFyzan II IINooranis AminYuya NurulAura LunaAkuh FayanaMohamad RafiuddinHai ZatAyyat WeNgEzzatul Syafiq,فاذيرة رسليJiwa No-RuleCikgu Nurul AimanAmir SallehuddinMohammed IqraqHisham HudsonYuri Shibuya KingDyla IlminAyin Cartoonist and Ali Syazwan ZAki. dan ramai lagi *sorry tak ingat nama =='
seterusnya :



+Dy ba -> aku mula-mula jumpa dia di hari belia negara hari tuhh.. korang na tahu punya la susah aku na jumpa si kecik ni dari pukul8-11 aku mencari dia di dataran putrajaya sampai aku kena balik rumah jalan kaki sebab bas dah tak ada uhuu sedihkan! *jumpa terus ajak aku g makan lapo katanye haha

+Nurain Mohamad -> seorang yang suka membuat post tentang nasihat dan tentang persahabatan,.aku suka!

+Ezzatul Syafiq -> seorang yang macam professor haha sebab pakai spec hee dan budak KG94 yang paling dekat duduknya dengan aku di putrajaya but tak pernah jumpa haha lawak kan.. tak apa ada jodoh jumpa la haha *blueks :P

+Asya Kirin  -> erm..aku tak tahu na citer pasal die.. ha! die nie dulu suka comment n like post aku tu je yang aku ingat haha.. :D


kisah si burung hantu:: geng yang tidak sengaja tertubuh apabila ada budak-budak dalam grup ni tak reti-II na tido..hehe termasok aku sendiri dengan cara tak sengaja termasuk dalam grup ni haha.. #weird! tapi tak apa best what?! haha..
ia tertubuh di sebabkan Hai zat yang suko comment-II n like-II then datang pulok lagi sorang cikgu 'mahaguru' namoye Muhd Ikmal yang jadi guru kung fu katanye then datang la bunga-II iaitu si Iqa nuriqa,Noorsyahirah abd rahman,Nabila Mansor & ain hmm.. masuk je diorang habes..kecoh terus geng ni haha.. but sekarang da tak ada da sebab semua da busy ada hal masing-II aku jelha sorang yang still setia jadi 'burung hantu' haha..



+Jieha Farisya -> dulu berawak-II sekarang da aku kau haha.. lawak je die seorang yang hepy tapi kadang-II sedih jugak aku pun tak tahu la die nie.. kejap ok kejap tak ''awok jgan ikowt sgat perasa_an tu ye hahaha''

+Myra Azraaf -> die ni Versus aku dalam blog haha.. die ni teror jugak dalam belog-II ni kalah aku uhuu.. btw belog kau memeyh cemart haha..

+Tia tyha -> dia ni dulu suka sangat usha-II aku haha *perasaan* haha seorang yang baik dan suka baca belog aku thanks menjadi pembaca setia blog saya!! <3

+Adib Halim Yahaya -> haha.. budak yang suka sakat aku dulu sampai aku sentap habis tapi tak apa aku tak kesah la dulu je aku ni sensitif sekarang tak da lagi pun kau kawan aku la~ haha.. sakat la lagi rindu siot~!! haha..

+Dyla ilmi -> die nie.. erm.. tak tahu na cakap camne haha.. dulu mula-II kenal die nie asyik sentap dgan aku tak tahu kenapa hbis kecut otak ni na piki na pujuk di balik haha but sekarang die da ok da.. ehee.. :D

+Sara Yasmine -> budak yang aku rapat dulu haha *rapat ke? hehe.. tapi sekarang die da jarang on9 tak tahu napew?~ but its ok aku still ingat die haha..

+Fara Diha -> haha.. budak yang ceria aku kenal pun dengan cara tak sengaja time tu die ni post pasal camne na guna blogskin dekat grup then aku na la kongsi ilmu tentang blogskin soo aku comment lha then terus jadi kwan erm.. macam tu la ceritaye -the end haha

...dot dot..aku sebenarye da tak tahu na erita apa yelha aku ni bukan ye rapat sangat pun kan dengan korang 'im annoying' person.. 

okay-okay aku da tak tahu na cakap apa soo aku wat keputusan na mention budak-II yang baru aku kenal dekat grup ni hew~hew~ haha.. Moh meh moh meh >>

=D Ahmad Khisfullisyam,Shahrul Yusoff,Takiamie xix,Nurul Madihah,Afiq Amir,Lily Syahirah,,Acap Dudin(si ikan shark),Yusriza Ayie,Ahmad Parot,Pieyka Faiza,Qaseh Herleeda,Adil Azhar Mahadzir,Anissa Tiara,Ayyat WeNg,Mia Azman,Muhammad Syahidan,Izz Fikri Fikri,Nurul Afiqah,Sepet Acoustic's,Aqilah Najwa,Syadiq Naaseileamack,Syazwan Wan,Jiwa No-Rule,Tuan Akem,Farid Ter,Syakirah Shakinah,

* aku rasa ni je kowt~ tak tahu la lau ada lagi sorry aku tak ingat la sorry ye


soo ini je kowt erm.. sorry kalau aku ada terkasar bahasa,ejaan salah,tertoucing-cacing lebih dengan korang semua by the way aku na bagitahu aku sayang dan suka sangat berkawan dengan korang semua <3 =D

for all Kg94 members and 4,793 members(105 new) 
aku sayang kamu semua aku mintak maaf kalau ada nama yang aku tak mention dalam post ni sesungguhnya aku seorang yang lemah ingatanye dalam perihal ingat mengingat oleh itu aku na mintak maaf sangat-II dekat semua kerana tidak dapat melakukan post yang terbaik tentang 'kami generasi 1994' seperti yang Nabila Mansor lakukan..dan aku mintak maaf jugak tidak dapat menjadi seorang kawan yang baik dan sempurna untuk kamu sesungguhnya 'tiada seorang pun di dunia ini yang sempurna' aku harap group ni tak akan gugur dengan perihal-II yang tidak diingini dan harap kita akan kekal berhubung sebagai kawan di dalam group yang tercinta ni..

ingatla kata-kata aku ''jadilah diri anda sendiri dan jangan sesekali menilai orang itu dari luaran dan mengenali la dia sebelum mengatanya''











0 Comment(s)

Newer Post
Older Post