Entries Stuff FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
A F H A M D A U D

Assalammualaikum ! Terima Kasih kepada semua yang sudi ke dunia maya saya ,disini lah tempat saya mencurah kasih,idea,dan segala tentang kehidupan saya. Bersyukur sangat kerana ramai di antara kalian yang sudi membaca setiap entry yang saya cipta. di mana bagi saya entri saya tidak lah sehebat entri di blog blog yang terkenal. Saya AfhamDaud seorang yang pemalu tetapi riang dan peramah pada semua orang dan sedikit arrogant :D lawat jugak blog Tutorial Afham
SKYPE: afhamkopi94
Instagram
║▌│█│ Official Blog ®│█║▌│

Tagbord



Old Entries



Credits

Template 55% by AtinTory .
Thanks too by B A P.

Re-Edit By AfhamDaud
our's sTory part-2


TERIMA KASIH CINTA by AFGAN


romantic song that i love so much !! sampai jadi lagu cinta kan?
lagu cinta between you and me :') 1st time ayang dengar lagu ni ayang terus suka
tambah tambah lagi time tu lagu ni tengah hot kita pulak tengah couple..whoa!
lagi lah ayang suka! :3 means tak ada lah ayang feelin' sorang sorang je
bila dengar lagu ni...hee! hmmm...lagipun memang lagu ni bawak makna yang besar
sangat buat ktai kan? banyak sangat maksud dalam lagu ni..time kita couple..
hmm...,,*pikir jap* ha! 1st time kita couple sayang tak wish pun birthday ayang!
yea..lah..mana tak nye~sayang pun tak tahu kan? *sengal betul kan? HAHA..
but its ok lah~birthday ayang tak penting pun kan? :) 
starting kita couple ayang malu malu je dengan sayang..bila jumpa je malu,
bila jumpa je malu,bila malu je jumpa..hehex~ act,sampai sekarang pun ayang still
malu lagi dengan sayang..dun knoe why =.=' maybe sifat natural ayang?
but sekarang ni kita dah ok lah kan? dapat lah sikit 'eye contact'
dengan sayang..kalau tak mesti ayang buat derk je! *act malu la...segan.. :3
banyak sangat la kenangan dengan sayang!! you knoe what?
yang paling jadi favourite ayang bila time tarikh 5th oct 11..
ingat lagi? our 1st date!! <3 ayang happy sangat time tu~ 
1hari suntuk luangkan masa dengan sayang..best! although sayang tak banyak cakap..hee! at least ok la kita dapat date berdua~ 
*miss the time with you!
Photobucket

0 Comment(s)

Newer Post
Older Post